FOLKLORNA RADIONICA

Dječji folklor u sebi sadržava plesnu, pjevačku i dramsku umjetnost i kao takav je idealan za razvoj mnogih vještina i sposobnosti.
Voditelj: Danijela Jurac, magistra primarnog obrazovanja, folklorni voditelj i koreograf, dramski pedagog

Svrha radionice

  • razvoj: plesnih sposobnosti i vještina, mašte i stvaralaštva, svjesnosti vlastitoga tijela i pokreta, svjesnosti prostora, koncentracije, samokontrole i discipline, sposobnosti komunikacije, osjećaja za estetiku
  • učenje i upoznavanje hrvatskih tradicijskih plesova za djecu
  • igranje tradicionalnih hrvatskih dječjih igara
  • usvajanje i postavljanje dječjih koreografija, nastupanje
  • upoznavanje nošnji iz različitih dijelova RH
  • osvještavanje osjećaja, stavova, sklonosti, sposobnosti, te njihovo izražavanje
  • senzibilizacija djece prema različitom i drugačijem što omogućuje razvoj tolerancije i empatije
  • socijalizacija djece
  • stjecanje sigurnosti i samopouzdanja
  • suradnja djece koja sudjeluju u istoj radionici i u drugim radionicama (timski rad)
  • uvježbavanje i uigravanje postavljenih koreografija
  • upoznavanje s legendama hrvatskog naroda
  • upoznavanje tradicionalnih hrvatskih igračaka
  • upoznavanje običaja u kojima su aktvno i pasivno sudjelovala djeca


Tradicijske igre

Djeca upoznaju pojedine tradicijske igre kojima su nekada djeca upotpunjavala svoje vrijeme tijekom odlaska na pašu i sl.
Tradicijske igračke
Nekada su djeca sama izrađivala svoje igračke od priručnih materijala. Samim time igračke su bile jedinstvene. U kasnije vrijeme igračke se moglo kupiti na sajmovima i proštenjima.
Upoznavanje dječjih plesova iz raznih područja Hrvatske
Djeca uče pjesme i plesove karakteristične za određeno područje.
Upoznavanje nošnji

DRAMSKI STUDIO

radionica namijenjena učenicima osnovne škole, voditelji: Bogdanka Conjar i Matilda Marković

Svrha radionice: 

  • razvoj govornih sposobnosti i vještina, mašte i stvaralaštva, svladavanje riječi stranog jezika
  • svjesnosti vlastitoga tijela i pokreta (mimika i gesta)
  • svjesnost prostora
  • razvoj koncentracije
  • razvoj samokontrole i discipline
  • razvoj sposobnosti komunikacije
  • razvoj osjećaja za estetiku
  • osvještavanje osjećaja, stavova, sklonosti, sposobnosti, te njihovo izražavanje
  • senzibilizacija djece prema različitom i drugačijem što omogućuje razvoj tolerancije i empatije
  • socijalizacija djece
  • stjecanje sigurnosti i samopouzdanja
  • suradnja djece koja sudjeluju u istoj radionici i u drugim radionicama (timski rad)

Uloga:

– samostalna
– dio zajedničkog projekta



REALIZACIJA:

Dramske igre
Tijelo i pantomima
Osnovne vježbe glasa i govora
Dramatizacije
Improvizacije
Igranje uloga
Vježbe zamišljanja i doživljavanja
Osjetilne vježbe