FOLKLORNA RADIONICA
Dječji folklor u sebi sadržava plesnu, pjevačku i dramsku umjetnost i kao takav je idealan za razvoj mnogih vještina i sposobnosti.
Voditelj: Danijela Jurac, magistra primarnog obrazovanja, folklorni voditelj i koreograf, dramski pedagog
Svrha radionice
- razvoj: plesnih sposobnosti i vještina, mašte i stvaralaštva, svjesnosti vlastitoga tijela i pokreta, svjesnosti prostora, koncentracije, samokontrole i discipline, sposobnosti komunikacije, osjećaja za estetiku
- učenje i upoznavanje hrvatskih tradicijskih plesova za djecu
- igranje tradicionalnih hrvatskih dječjih igara
- usvajanje i postavljanje dječjih koreografija, nastupanje
- upoznavanje nošnji iz različitih dijelova RH
- osvještavanje osjećaja, stavova, sklonosti, sposobnosti, te njihovo izražavanje
- senzibilizacija djece prema različitom i drugačijem što omogućuje razvoj tolerancije i empatije
- socijalizacija djece
- stjecanje sigurnosti i samopouzdanja
- suradnja djece koja sudjeluju u istoj radionici i u drugim radionicama (timski rad)
- uvježbavanje i uigravanje postavljenih koreografija
- upoznavanje s legendama hrvatskog naroda
- upoznavanje tradicionalnih hrvatskih igračaka
- upoznavanje običaja u kojima su aktvno i pasivno sudjelovala djeca
Tradicijske igre
Djeca upoznaju pojedine tradicijske igre kojima su nekada djeca upotpunjavala svoje vrijeme tijekom odlaska na pašu i sl.
Tradicijske igračke
Nekada su djeca sama izrađivala svoje igračke od priručnih materijala. Samim time igračke su bile jedinstvene. U kasnije vrijeme igračke se moglo kupiti na sajmovima i proštenjima.
Upoznavanje dječjih plesova iz raznih područja Hrvatske
Djeca uče pjesme i plesove karakteristične za određeno područje.
Upoznavanje nošnji
DRAMSKI STUDIO
radionica namijenjena učenicima osnovne škole, voditelji: Bogdanka Conjar i Matilda Marković
Svrha radionice:
- razvoj govornih sposobnosti i vještina, mašte i stvaralaštva, svladavanje riječi stranog jezika
- svjesnosti vlastitoga tijela i pokreta (mimika i gesta)
- svjesnost prostora
- razvoj koncentracije
- razvoj samokontrole i discipline
- razvoj sposobnosti komunikacije
- razvoj osjećaja za estetiku
- osvještavanje osjećaja, stavova, sklonosti, sposobnosti, te njihovo izražavanje
- senzibilizacija djece prema različitom i drugačijem što omogućuje razvoj tolerancije i empatije
- socijalizacija djece
- stjecanje sigurnosti i samopouzdanja
- suradnja djece koja sudjeluju u istoj radionici i u drugim radionicama (timski rad)
Uloga:
– samostalna
– dio zajedničkog projekta
REALIZACIJA:
Dramske igre
Tijelo i pantomima
Osnovne vježbe glasa i govora
Dramatizacije
Improvizacije
Igranje uloga
Vježbe zamišljanja i doživljavanja
Osjetilne vježbe